Jdi na obsah Jdi na menu
 

Jak narovnat záda, srovnat kyčle a "kratší" nohu a také zhubnout?

Mnoho lidí má dnes potíže s páteří. Sedíme v práci, v autě či u televize nebo ve volném čase pracujeme jednotvárně na zahrádce a podobně. Zdravý pohyb prakticky neznáme.

Tato technika, kterou před 10 lety vyvinuli odborníci v Japonsku, navrací lidské kostře správné usazení. Mění tělesné obrysy, pas zeštíhluje a záda napřimuje. Stačí se věnovat tomuto cviku 5 minut denně a zevnějšek se mění opravdu viditelně.

Vyzkoušejte tuto metodu a budete se radovat z výsledků a vaše záda vám poděkují.

zada.jpg


1.  Smotejte ručník do pevného válečku, dlouhého nejméně 40 a silného 7 - 10 centimetrů. Váleček omotejte pevnou nití, aby se nerozmotával. Možná, že již takový váleček doma máte jako podložku pod kolena

2. Posaďte se na pevnou podložku jako je masážní stůl, kobereček  či karimatka na podlaze (postel není vhodná). 

3. Pomalu přes bok si lehněte na záda. Pokrčte kolena a zdvihněte pánev tak vysoko, abyste váleček strčili pod záda, tak, aby byl přesně pod pupkem – to je velmi důležité.

4. Nohy dejte od sebe na šířku svých ramen (kyčle, kolena, kotníky v jedné rovině) a chodidla vtočíce k sobě, aby se palce dotýkaly, ale mezi patami bylo 20-25 cm.

5. Napřímené natažené paže položte za hlavu. Obraťte je dlaněmi k podložce a přibližte k sobě tak, aby se malíčky dotýkaly. Pokud se vám nepodaří ruce úplně napřímit, nevadí. Dejte je tak, jak vám to jde.

6. V této poloze zůstaňte 5 minut.

Hlavní je, aby se dotýkaly malíčky na rukách a palce nohou

Pokud všechno uděláte správně, pocítíte sami, jak se vaše kostra vrací do svého přirozeného tvaru a jak se napřimuje. Břicho se bude postupně vtahovat a vnitřní orgány budou zaujímat optimální polohu. Vstávejte opatrně a opět přes bok, protože při tomto cvičení se kosti a klouby nepatrně pohybují.

Zpočátku je obtížné vydržet celých pět minut, proto začínejte postupně. Nejprve ležte  3 – 5 minut na smotaném válečku, později přidejte končetiny. Výsledků si okolí všimne už po měsíci!