Jdi na obsah Jdi na menu
 

Najděte si 15 minut denně a dejte si nohy do této polohy.

Najděte si každý den po práci čas na tuto pozici.

nohy_nahoru.png

A co tím získáte?

  • Ulevíte svému srdci a oběhové soustavě
  • Zlepšíte proces trávení, odstraníte případné křeče a zbavíte se pocitu plnosti. Tato poloha stimuluje činnost střev a pomáhá tělu lépe absorbovat živiny.
  • Okamžitou pomoc pro bolavé nohy, prevence otoku nohou.
  • Stimulujete činnost štítné žlázy a dalších endokrinních žláz
  • Nejlepší a zároveň nejjednodušší zbraň proti křečovým žilám. Zlepšuje se žilní odtok, otoky nohou a pocit únavy zmizí. Kromě toho zmírňuje potíže o těch, kteří již mají nemocné žíly.
  • Prospívá nervovému systému a správnou oxygenaci mozku. Tato poloha zlepšuje paměť, protože se při tom prokrvuje mozek.
  • Mnoho žen tímto cvikem zlikvidovalo cysty pohlavních orgánů
  • Bude se vám lépe spát. V této poloze z vás opadne všechno napětí a uklidníte se
  • Zabiják stresu a napětí. Pokud jste podráždění, naštvaní, nebo ve stresu zkuste jako terapii tuto polohu. Po 15-ti minutách se budete na svět dívat jinak, s klidnou myslí, bez stresu a nervozity. Této změny si hned všimne i vaše okolí.

Mnozí lidé popisují, že po 15-ti minutách jsou jako znovuzrození.

Základem je pohodlné oblečení a dostatek prostoru. Nejlepší bude, když si nohy opřete o zeď a uvolníte ramena. Postačí vám i 15 minut, během kterých neděláte absolutně nic, jen ležíte se zvednutýma a nataženýma nohama.

Výborným tipem je spojit tuto polohu s jednoduchým procvičením očí, které zároveň působí uvolňující a relaxačně. Zavřete oči a zkuste 30 sekund otáčet ve směru hodinových ručiček a potom proti směru hodinových ručiček nebo úplnou oční gymnastiku

Pokud si v této poloze podložíte i pánev, můžete rychle uvolnit napětí v oblasti pánve a dolní páteře. Také je to skvělý způsob, jak uvolnit bolestivý sedací nerv.