Jdi na obsah Jdi na menu
 

Mravenčení v končetinách, bušení srdce, ztuhlé končetiny

Jarmila Šromová 11.2.2016

Brala jsem léky Lexaurin a Mabron léta. P náhlém vysazení (lékařka) se u mě projevily bolesti, ztuhlé končetiny a mravenčení, zpomalená činnost, zhoršení paměti, vidění. Byla jsem na psychiatrii, kde mě byla ordinována medikace Trittico a Neurontin a Novalgin. Šla jsem na vl. žádost domů, stav je horší a horší. Vyšetření v nemocnici mě nikdo nenabídl. Už jsem nešťastná, nemůžu nic dělat a to málo jen s nejvyšším nasazením. Prosím, nechce se mě už ani žít, manžel má se mnou svatou trpělivost, ale nevím, jak to dlouho vydrží. Je mě 68 let a prý na to nevypadám, ale pozoruju, jak jsem za ty skoro 3 měsíce sešla. Jarmila

Odpověď Eva 8.7.2016

Lidé zlatí,
jak to tady čtu, napadá mě jediné, věřím, že pro mnohé z Vás správné řešení. S velkou pravděpodobností tyto problémy pramení z parazitární zátěže organizmu! Kdo jste blíž Praze, kontaktujte paní Ivetu Polly Belušovou, je to vynikající terapeutka alternativní medicíny a jsem si jistá, že mnohým z Vás dokáže pomoci.Kdo jste blíž Brnu, kontaktujte paní Ing. Hanu Bláhovou. Obě jsou republikové špičky v oboru a mají i klienty ze zahraničí. Paní Belušová dokáže pomoci navíc i s psychickými problémy.
Já v žádném případě nezatracuji klasickou medicínu, ale v těchto případech, co zde čtu, by alternativa mohla být velmi platná. Upozorňuji ale, že je potřeba makat na sobě, dodržovat doporučení, být trpělivý a pozitivně smýšlející člověk. 
Tak to pošlete dál, ať se může pomoct hodně lidem. Moc Vám všem držím palce, teda vlastně pěsti :-) . Eva

Odpověď Belušová Tyto potíže v pokročilém stádiu jsou opravdu na delší dobu a vyžadují velmi poctivě důslednou celostní práci sám na sobě.

Celá diskuze zde  diskuze.ceskaordinace.cz